Måndag 20110425

Go middag.. Har vart uppe en bra stund! Felicia la sig runt 18 tiden igår så idag vakna hon vid 6*snark*
Så idag blir de säng senare ;)
Men hon fick blöja och mat sen myste vi lite innan vigick upp.. Men så somna hon strax efter 9 så sov jag och Jonas i soffan..

Hans sista dag på ledigheten =( Tråkigt.. Men thats life..

I veckan är de BVCbesök(kanske), marken och ljusparty hos mamma(kanske). Hälsa på Linnea ska jag hinnamed oxå =)

Vet inte om jag skrivit de men har fått erbjudande att va med i en "prematurgrupp" i Lidköping.. Ska bli kul! Träffa andra föräldrar som oxå har prematurer och så ska vi prata massa om de och så!
Skulle få hem lite information så får se vad de står =)

Idag ska vi la bara städa.. Och mysa..
Tänkte vi kunde gått till Blombacka idag men då jobbade dom visst!

Har precis duschat oxå.. va skönt!Ska göra mig i ordning och sen hänga ut vittvätt som är klar..

Och Roddan åkte ur Big Brother igår.. Tråkigt! Lär ju bli ännu tråkigare för han gjorde ju programmer lite..

Jonas ska nog in och klippa sig sen om de har öppet.

Nä ska la göra mig ordning lite nu!

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0