Onsdag 20110406

Onsdag idag då! Veckan har gått lika fort som förra.. Eller ja så länge iaf! Idag har vi vart på BVC =) gick jätte bra.. Felicia hade gått upp från 5735 till 5990 =) och va 64 lång.. Så hon blir bara större och större! Och sprutorna gick jätte bra.. Första sprutan sa hon inget men andra så vart hon jätte ledsen men de gick över fort =) Tycker Louise kan få sin lilla bebis nu så jag får se lite bebis bilder =) är ju idagarn hon ska ha så tycker den ska titta ut nu =) Imorn ska vi nog till Linnea.. Ska försöka komma ihåg att messa henne sen!! Men lär la glömma de lika fort jag stänger ner här.. Saknar att skriva på datorn =( vill ha igång internet nu........ Grejerna ska komma nu i veckan så hoppas på de! Tråkigt att skriva på mobilen hela tiden! Fick hem papper om att ändra körkortet igår så måste in till expert och ta ett kort och skicka in.. Känns lite konstigt att säg Carlsson ;) Nä nu börjar Halv 8 hos mig! Ha de gött.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Om du menar mig så ska ja skynda mig =D känns iaf skönt att veta att de efter helgen iaf inte tar mer än 2 veckor max innan lillen kommer ut! =) fast jag har beställt en bebis till helgen så jag hoppas på det hihi

2011-04-06 @ 20:51:39
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0