Onsdag 20110413

God morgon!

Natten har vart lugn som vanligt =) Förutom att Flisan vakna när vi gick upp vid halv tolv..
Så bajsa hon 2 ggr och fick lite mat =) Sen efter lite om och men så somna hon..

Sen så vakna vi lite i 8 då Jonas ringde och fråga vilka dagar han va sjuk =p..

Så har nyss bytt blöja på Flisan och gett henne lite frukost.. Och jag sitter här.. ska gå till frissan idag och toppa håret.. och Linda ska ha Flisan så länge =) Är ju inte så lång stund..
Så ska hämta henne direkt efter =)


Annars händer de inte alls mycke idag.. de vanliga med att plocka upp lite lådor.. tar aldrig slut.. och laga mat!
Blir nog kotletter och potatis ida.. om jag kommer ihåg att ta fram dom ur frysen.. eller om de blir ris! För potatisen är nästan slut och orkar inte åka in till Skara ;)

På fredag blir min lilla Flis 6 månader =) Min lilla mysunge..
Hon är jätte mysig på morgonen.. ska alltid ha huvudet emot kinden när vi går ner för trappan och så innan vi går ner så vänder hon huvudet emot mej och trycker munnen emot min kind.. precis som om hon ger mej en morgon puss ;) ♥

Nu sitter jag och väntar på att Linda ska komma så ska vi dricka kaffe innan vi ska gå till frissan..

Kanske göra mig i orning oxå ;)

Jaja ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Föresten Felicia har börjat springa runt i sin gå stol.. eller springa är la att ta i.. förslyttar sig lite sakta ;)

Kommentarer
Postat av: Louise - väntar på min skatt.

Oj, de hade äna vart häftigt, satsar på fredag då :D haha.

2011-04-13 @ 11:44:34
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0