Onsdag 20110420

Veckorna springer på.. redan onsdag.. imorn slutar Jonas tidigt =D Sen är han hemma i 4 dagar!
Mys..

Så blir väl attfortsätta så vi blir klara nån gång..

Sitter i soffan och väntar på att mitt främmat ska komma =) Dom borde komma när som helst..

Felicia ville göra morgon redan 04,53 men de ville inte mamma ;) Så blev blöjbyte och välling och sen somna om =) så sov vi till typ 08,48 tror jag.. så fick skynda oss lite så vi hann dammsuga och duscha innan dom kom..
Och vi hann ju båda.. och ge Felicia lite gröt till frukost!
Nu ligger hon i babygymmet som vanligt.. La henne en stund för hon valite gnällig men hon blev bara hysetrisk =p

Ser ut att bli fint idag oxå =) Har satt på en maskin tvätt så ska hänga ut de sen tänkte jag.. MÅSTE tvätta handdukar oxå.. Har massa handdukar att tvätta.. Tur de är varmt ute så de torkar fort =)

Nu är hallen klar.. nästan.. ska bara limma domsista bitarna.. Men har ställt orning allt och nästan allt är uppe på väggarna.. Woho jag börjar få ett hem ;)

Sen är de övervåningen kvar*suck*

Nä får ta Felicia hon börjar gnälla...


Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0