Onsdag 20110427

Marknads dag idag då..
Ska snart göra oss i ordning för att åka dit =) Linda ska mä oxå en sväng..

Nu vågar jag nog skriva min hemlis för har sett att hon skrivit de själv i sin blogg..
Och de är ju att Louise självklart ha fått bebis =D ÄNTLIGEN.. En liten kille.. Han är säkert jätte jätte jätte söt..

Felicia har vart vaken lite inatt =( Först när vi la oss vid 23 så vakna hon så då fick hon lite välling och ny blöja och somna om runt 00 ungefär.. Vaknar vid 01,42 igen och vill få blöjan bytt då hon bajjat massor..
Och när jag skulle gå upp så va jag väldigt yr och illamående.. Kändes som jag skulle svimma och spy!
Men nu är de inget.. La mig i sängen och de försvann efter en liten stund!
Lite ont i halsen bara..

Ser ut att bli fint idag men de skulle regna.. så får se hur vädret är i Nossebro.

Nä nu ska vi göra oss i ordning!

ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0