Regn??

Hhmm kommer de komma regn eller inte?

Vetti fan om jag vågar hänga ut tvätten eller inte.. va soligt förut men nu är de gråt.. tänkte hänga ut handdukar osm jag tvättat.. men börjar de regna är de la iof att ta in de!

Felicia har sovit sen typ halv 12 =S och sover än.. vart och kikat till henne flera ggr.. hon brukar inte alls sova så länge.. men men vill inte väcka henne!
Får se om de blir en sen promenad idag då!

Linda har vart här på kaffe.. hon har vart hos grannen och köpt deras vagn så hon visa upp sen.. men nu är hon och hämtar sina pojkar på dagis och skola.

Va inne på billigabarnvagnar.se och kika förut.. va massa fina vagnar.. men men vi har redan en =)

Borde fortsätta här.. fått upp en låda idag iaf*woho*

Men är mest grejer kvar som ska upp på väggar och så!

Hhmm nu lät min lilla going där upp så nu har hon nog vaknat =)

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Louise - väntar på min skatt.

sicken sömntuta hon är hihi.



Såg nu att de krånglade med bilden, hatar att mmsbloggandet ska krångla.. inte första gången heller..

2011-04-14 @ 15:16:09
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Ja de går verkligen fort nu, han vänder sig som en tok och trycker sig verkligen framåt . Inget lugn här inte =P

2011-04-14 @ 19:07:10
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0