Rödis..

Har bränt mej lite idag.. Fast bara lite =D Som tur är.. Satt ute en bra stund.. sen vart de promenad med Linda!
Fika med lite jos(bättre med kall dryck än varm kaffe) och mina bullar innan de va dax för att börja med potatisgratängen.. Hade tänkt grilla idag men vi orkade inte så vart att vi stekte köttet Jonas köpte med hem ist.. Va massa gott..

Jonas duschar nu och Flisan sover.. Jag ligger på soffan och somanr snart.. Får bli dumlekake bak imorn ist.. antingen innan BVC eller efter.. Får se vad jag känner för..

Kollar på Total Black som går på 5an just nu.. är rätt roligt =) Jag hade nog vart ännu värre som är så mörkrädd ;)
Hade nog skitit på mej ;) Just nu går dom en limbo som dom får ström i sig om dom träffar stången.. grejen är att de inte finns nån stång utan bara elektrisktljud.. Ser sjukt kul ut iaf..

Har haft ute 2 maskiner med tvätt idag oxå =) Så mysigt att man kan hänga ut kläder.. då är de sommar =D

Ja imorn är de ju BVC som står på schemat och dumlebak.. Annars är de bara matlagning.. får bli kyckling då ist..
Onsdag kommer de lite folk hit så ska la plocka lite imorn..

Nä ska kolla En Unge i Minuten nu =)

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

blir nog ingen ullared pgpa att vi måste köpa oss massa annat:/

2011-04-18 @ 22:07:08
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0