Sömning..

Jisses vad sömnig jag va när jag kom hem från mamma idag*gäså* Tyckte inte jag va så trött men så skulle Flisan sova lite och brukar va kvar där upp tills hon somnat.. då somna jag så har inte hört varken hemtelefonen eller mobilen..
Visst har jag sovit lite dåligt inatt och hade svårt att somna om efter att Jonas gick upp men ändå..
Så vakna av att jag hörde nån på nedervåningen.. Så va de Jonas som kom hem..
Så hade sovit typ 2 timmar..
Hade ju tänkt ha maten klar tills han kom hem och skulle ha fixat disken och plockat lite men nej då..

Så Jonas ville ha McDonalds så då fick han hämta de.. så nu försöker jag få Felicia att somna och de går inge vidare =( Hon ligger mest och pratar och grinar om vartannat..

Men ska allt börja med mina dumlekakor snart =) Blir nog efter vi ätit..
Disken är fixad iaf..

Nä nu blir hon nog snart hysterisk där uppe..

Har testat spagetti och köttfärsås idag på Felicia.. och mums va gott de va =) Måste få in lite rutiner med maten!

Nä nu får jag nog gå upp.. hon börjar skrika mer nu!

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Louise - väntar på min skatt

ååh, jag vill också ha en liten bebis här nu jöö. Gud så stor hon blitt, riktig mat redan, känns som om de va förra månaden du fick ju :D sjukt att tiden gått så fort =)

2011-04-19 @ 19:37:01
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0