Söndag 20110410

Då va denna veckan till ända snart.. Helgen har gått lika fort som veckan.. Tycker helgen kan gå seg och veckan fort! Igår kväll åkte jag till Linnea med Therese och käkade pizza och kolla film =) Meet The Fockers eller va den heter? Den va bra men 1 och 2:an va nog bättre =) Så prata vi massor så va hemma runt halv 1 inatt.. Så gick jag upp vid halv tolv typ.. Så åkte vi till Blombacka( Jonas föräldrar ) och sen till Skara och handla och nu är jag och Flisa hemma för hon va så trött så vi åkte hem så nu ligger hon och sover och jag kollar tv.. Är jätte trött =( Är något som grillar här hemma så blev sjukt sugen på de men grillen står kvar i Eling =( men ska hämta den nån dag =) Skriver kanske mer sen =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0