Söndag 20110417

Ja då va de kvällen =) Har inte hunnit blogga idag.. har inte så mycke intressant att berätta iaf ;)

Idag efter att jag gått upp runt halv 10 så åkte vi till mina föräldrar för Jonas skulle hjälpa pappa med förådet som hade rasat ihop.. sen vart de lite fika,promenad och mat..
Efter de åkte vi direkt till Coop och handla mer bröstpanel(som de så fint heter om man är snickar ;) ) Så nu håller Jonas på med de i hallen.. och Felicia har somnat! Hon va jätte trött =( Ville inte lägga henne än för kl är inte alls mycke utan vill hellre lägga henne runt 19-19,30 tiden.
Men men man kan inte göra så mycke om hon är trött.. så tror hon sover.. har tystnat iaf så ska strax gå upp och kolla =)
Hon är för söt min lilla going.. Hon fick 6 mån mat idag.. tänkte att de kan inte va så farligt att testa!

Börjar bli hungrig igen så får nog bli lite fika eller smörgås snart..

Hade tänkt baka bullar och dumlekakor men så vart jag sjukt trött så orkar inte.. så blir imorn ist =)
Är ju lättare om vi är 2 för då kan Jonas ta Felicia men men de får bli som de blir.. eller så får jag göra bullarna imorn kväll och dumlekakorna på förmiddagen..
Ska ju ha lite främmat på onsdag så måste ju ha lite fika att bjuda på..
Så vi blir typ 10 st tror jag =S
Jag, mamma, Jessica, Johanna, Jesper och Jennifer, Pia, Moa, Jennie och Emil och självklart Felicia..

Nä nu somanr jag snart eller nåt..

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0