Söndag 20110424

Söndag nu då.. Veckan är slut.. Men Jonas är ledig imorn oxå*jippi*

Så idag blir de nog lugnt.. Va någon som inte va så nykter igår ;) Eller ja 2 st..
Så Jonas kom ktypandes kl 3 ungefär =)

Jonas, Tommy och Jossan ligger och sover än och jag och Flisan är nere och kikar tv och hon leker i babygymmet.
Blir att plocka här idag.. Står ölburkar och chips på bordet och golbet är sketet.. Och fullt av disk på bänken..
Men de får bli ett senare projekt =)

Linnea och Niclas kanske kommer på lite grillad korv idag =) Mys..

Annars händer inte mer än städ och besök.. Och sitta ute e klart ;)

Börjar bli lite sömning så har ingen kommit upp innan Flisan ska sova igen så lägger jag mig oxå en liten stund och vilar =)

Felicia har börjat äta massor.. På dagen.. När hon går upp så äter hon ca 240 ml välling, sover, äter gröt, leker lite och kanske äter lite välling, sover, äter burkmat (en halv ungefär) efter ca 30 min så äter hon 220 ml välling.. Sen äter hon välling typ resten av dagen.. Och oftast en halv matburk till fram vid 5-6 tiden då vi brukar äta..

Så ska bli kul att se vad hon väger nästa gång!

Hade tänkte slänga på sängkläder nu på morgonen men Jonas sover ju så blir lite svårt ;)
Han sover säkert länge idag så får bli lite senare =)

Får la blir lite mysande med min lilla going nu..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0