Suck........

Ja sjuk vart jag =( Och är fortfarande.. Har växlat mellan sängen och soffan idag.. Och lär göra de imoen oxå*suck*

Så min älskling får vara hemma idag och ta hand om Flisan ♥
Blir la så imorn oxå..
Så proppar Ipren och sover emellan..

Andrew kom hit förut.. Eller ja Jonas hämta han för Andrew va snäll och körde Jonas till Eling imorses så dom kunde få firmabilen..
Så Jonas fick ju hämta han från jobbet förut. Så nu har vi sett film.. See no Evil tror jag den hette.. Va la sådär!

Ont i ryggen som sjutton. Men de brukar jag ha när jag har feber och ont i halsen.

Nä nu blir de soffläge och kika på Herr & Fru.

Ha de bra.

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0