Tacos och Så ska de Låta mys =)

Har nyss tryckt i oss lite tacos*mums* Va längesen vi åt de.. Och så tittade vi på Så Ska De Låta! Jag tycker osm vanligt de va jätte bra och skratta massor men Jonas tyckte de va sådär.. som vanligt ;)

Tyckte Clas och Lasses lag skulle vunnit.. bara så roliga =)

Jonas duschar just nu.. Och Felicia har precis somnat.. Hon vakna till lite runt halv 10 så bytte blöja och fick lite mat!
Har börjat med välling =) Och de funkar ju bra.. Men gör 50/50 än så länge.. Eller ja 60/40 ungefär.. Så snart ska de la bara bli välling.. och smakportionerna går bättre! Vet inteom jag vågar ta från 6 månader än men de borde la gå?
Får ringa BVC på måndag och se hur jag ska göra.. iom att hon är förtidig så vill man ju inte börja förtidigt med en del grejer..

Nu börjar snart Big Brother =) Sen blir de nog sängen tror jag!
Är ju min morgon imorn så jag får gå upp som vanligt.. så hoppas min lilla fis vaknar runt 8-9 som hon brukar..
Och söndag är de Jonas morgon!

Jaja nu börjar de..

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

hej =)

Bvc sa till mig att jag skulle vänta in eddies prematur veckor innan, så alltså så skulle han vara 6 månader när jag började med smakportioner. Men på neonatalen sa de att ja kunde börja när han var 4 månader om magen klarade av de o.s.v. Och de funkade bra. Eddie fick de burkar 5-6 månader. Du har iof ett annat bvc men nossebro-bvc och neo säger olika så jag litar på neo =) Kan du inte berätta sen vad ditt bvc säger? Roligt att se om de är eniga, för de i Nossebro verkar inte veta så mycket om prematur.

2011-04-15 @ 23:16:03
URL: http://issej.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0