Tisdag 20110426

Nu börjar aprils slut närma sig.. Och de näsmar sig till att jag ska jobba =(
Ska jobba från 28 juni till siste juli.. Ångrar de lite men Jonas ska ju få va hemma lite oxå ;)

Så får vi ju lite mer tid ihop eftersom jag inte jobbar lika långa dagar när jag jobbar som han gör..
Jobbar ju antingen 7-13, 7-14,45, 14,30-21, 14,30-21,30 och helg 7-18, 7-21,30, 12,15-19,45 så träffas ju mer..
Sen ska han ha semester från augusti och framåt.. 4 veckor tror jag!

Så ska bara jobba 5 veckor ;)

Vakna med huvudvärk idag =( Hade de igår när jag la mej.. Men la mig ens tund när Flisa skulle sova så vi sov nästan i 2 timmar så va skönt så den är lite mildare nu =)
Ska la gå ut en sväng sen tänkte jag =)

Louise har ju som sagt gått över tiden nu i 2 veckor.. Och väntan är ju nästan som man skulle va gravid själv och är skit nyfiken när dentänker titta ut.. Har inte sett nåt från henne på fb eller bloggen så vem vet ;)
Så nu hoppas jag att jag inte ser dej på nätet idag förens bebisen är ute ;)

Nä ska la äta lite sendricka lite kaffe kanske..

Ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Haha va go du är :D na värkarna började redan på måndags förmiddag, så ja ägnade mig inte mycke åt datorn :-P

2011-04-28 @ 23:39:41
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0