Torsdag 20110407

God morgon =) Jag och Flisan har nyss gått upp =) hon har sovit jätte länge faktiskt!!! Hon va sjukt trött igår vid 18 tiden igår så la henne för gick inte ha henne vaken längre.. Sen sov hon till 08:33 så va en bra sovstund =) Idag ska vi bara va hemma tror jag.. Har lite ont i huvudet men ska se hur de blir under dagen för vill träffs Linnea så får se om den försvinner så jag kan åka dit! Nä nu tycker inte Flisan om att ligga under gymmet längre så får ta henne! Ha de gött.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Louise - väntar på min skatt.

Åh, ja de är ju aaaningen långt bort för en som inte har körkort ^^ men tack för tipset =)

2011-04-07 @ 20:49:34
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0