Torsdag 20110414

Idag är de torsdag.. som alla redan vet ;)

Men de är en dag nmärmare helg*woho*

Skulle på kalas hos min morbror på lördag egentligen men Jonas pappa fyller år idag och han ska ha kalas på lördag så jag sa att vi går på de ist =)
Slipper vi åka så långt oxå =p

Felicia hade en jobbig kväll igår... skrek och skrek och skrek.. vet inte alls va de va med hennejust då? Men sen så rapa hon lite så då lugna hon ner sig så hon hade antagligen ont i magen min lilla going =(
Men sen runt halv 10 så somna hon tror jag..
Och när jag kommer upp så ligger hon på sidan med ett gossedjur i famnen =) Hon är för söt.. kommer med en bild som jag tog imorses runt 6 tiden då Jonas åkte till jobbet.. Men då hade hon dragit spjälsängsskyddet över huvudet oxå..
Hon är lite för söt när jag tar fram mobilen öppnar hon munnen och ler lite och upp med vänstra handen i luften.. så tog jag ett kort och hon börja skratta... la ifrån mig mobilen och hon stängde munnen och tog ner armen.. så tänkte jag jag kollar vad hon gör nu så tog upp mobilen igen så gjorde hon samma sak =) HAr nog tagit lite mycke kort på henne kanske ;) ♥

Nä får la ta henne nu.. sitter och gnäller i gåstolen.. suttit där enstund nu..
Sa börja med välling idag tänkte jag =) Då hon blir 6 månader imorgon =D Mammas lilla going..

Förresten.. köpte en jacka igår.. lägger upp bild sen =)

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Usch, såna "vänner klarar man sig bättre utan, ja!



Det sägs ju att barn är efter i utvecklingen så mycket som dom föddes för tidigt, men jag märker inte av det så mycket! Dom kanske är bara mindre än "vanliga" 1-åringar... Sen får vi se när dem lär sig att gå ;)



Min andra dotter- Vanessa föddes 6 veckor för tidigt, men man märkte ingen skillnad alls på henne, så det kommer nog att bli jätte bra med eran söta Felicia!

2011-04-14 @ 13:11:54
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0