Torsdag 20110421

Morn morn.. idag är de skärtorsdag.. Varför heter de så? =S

Har sovit dåligt inatt =( Vet inte varför*suck*.. Jag kunde ju sovit bra eftersom Felicia sover hela natten!! Hade vart en sak om hon vart vaken men icke då.. Utan hon och Jonas ligger och snarkar hela natten..
Så ville Felicia gå upp runt 6 men de ville inte jag.. så gick upp runt 20 i 7!


Idag ska vi till Linnea och hälsa på =) Hoppas på att solen tittar fra, så vi kan sitta ute.. är sugen på glass så kanske blir de ;)
Ska ha med mig lite bullar oxå.. Eller ska försöka komma ihåg att ta med dom iaf =)

In på Coop ska vi oxå och handla lite =) eller om jag åker med Jonas sen när han kommit hem.. Han slutar ju halv 2 idag och är hemma runt halv 3..
Ska in till systemet så vi har nåt att dricka på lördag.. Eller ja mest öl till Jonas.. jag kanske tar nån cider!
Och hitta nåt gott kött att grilla.. fast de får bli köpt på fredag eller lördag ;) Så de är fräscht..

Sitter och kollar på tisdagens Hem till Gården.. Och ska kolla på gårdagens sen oxå =)

Nä får kika klart nu sen göra oss i ordning =)

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0