12:02

Idag blev de sovmorgon :) gick upp strax efter 10 ;) Så idag är jag utvilad ;) Så har grejat lite tvätt och disk.. Och självklart gett Felicia mat och lekt.. Ny ligger hon och sover lite.. På dagen så somnar hon inte om hon inte får äta.. Så hon åt typ kvart över tio och då åt hon typ 220 ml och ju tio i tolv drygt 70 ml.. Och de vill hon ha för att somna.. Och de har hon börjat med nu den senaste veckan.. Hon är lite tokig min going =) Ska väl städa lite idag och så! Ifall folk följer med hem efter dopet.. Har även beställt hallonbomb idag.. Och smörgåstårtsbottnar.. Och Linnea har ju blivit sjuk tyvär=( så blir min syster Jessica som blir fadder ist.. Går bra de oxå =) Och självklart har jag fått förkylnings blåsa på läppen =( hoppas den försvinner innan söndag!! Nä ska kolla klart htg nu.. Sen blir de Tre Kronor innan de blir lite städ.. Är lite jobbigt bara för är lite svårt att slita sig från Tre Kronor ;) Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vad hon äter, Lilly äter bara 150

ml var 4 timme!

2011-02-24 @ 13:10:54
Postat av: Elin

Ja hon äter 150 tre gånger om dagen, sen en halv burk mat och en bit banan eller någon annan frukt till mellanmål! Hon hatar gröt, så BVC sa att jag skulle byta gröt mot frukt!

2011-02-24 @ 15:06:59
Postat av: Elin

Ne nu har jag inte lösen,men snart :) och då är det samma lösenord och användarnamn som jag haft förut!

2011-02-26 @ 12:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0