20:03

Då va kvällen här.. Är skönt att de börjar mörkna runt 6 tiden nu... Eller ja vid halv 6! Har vart på BVC och mätt och vägt.. Så hon hade gått upp nästa. 400 g! Så nu väger min lilla tjockis 4930 g och va 59 lång och 40 runt huvudet! Så hon fick sin spruta nu.. Eller sprutorna! Va ju 2 st... Så passade Jossan Flisan en stund då jag va hos psykologen.. Som BVC ville jag skulle gå och prata om sjukhus tiden! Och de kändes bra.. Prata om hur vi upplevde NEO tiden och dom 6 v som jag gick miste om.. Sen tyckte hon att Jonas skulle vara lite pappa ledig.. Antigen jobba kortare dagar eller va ledig en dag i veckan.. Men får se! Nä ska kika Bygglov nu. Brukar inte göra de men va nån från Jonas jobb som skulle vara med så får la kika på de då =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja Jonny tvingade mig att se på de idag:) haha fast brukar titta på det, för at få lite inspiration:) kul att flisan hade gått upp så mycket i vikt, och att semper funkade:) kramar

2011-02-08 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0