22:31

Go kväll.. Eller god natt är de väl mer.. Blir lite bloggande från sängen nu =) är sjukt trött.. Flisa vakna ju som sagt runt 8*snark* sen vart lite här och där! Nu ikväll har vi myst.. Pratat lite och lagat mat! Och badat Flisan =) oj vad hon älskar de.. Ligger bara och skrattar =D mitt lilla underverk.. Hon är verkligen min lilla skatt! Att veta att man lyckats bli gravid( utan att ha försökt bli) och veta att man inte kan få och lärt sig leva med att man kanske inte kommer få på naturlig väg och helt plötsligt så tittar världens underbaraste bebis ut! Vårat lilla underverk! Hon är de bästa ja/vi har.. Kan titta på henne i timmar.. Finns inget bättre än henne! Och Linnea: va kul att du tycker om att titta in här och se bilder på mitt lilla liv <3 tycker du får blogga lite oxå nu ;) Louise: tack :) Ser att jag har många läsare idag.. Lämna gärna en kommentar om vilka ni är.. Även om jag inte känner er.. Nä nu ska jag fortsätta läsa min dåliga bok( som jag måste läsa klart, kan inte sluta en bok man på börjat ;) ) som jag fortfarande håller på med... Sov gott allihop.. Och glöm inte lämna en liten kommentar :) Natti.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Nu får han ingen ersättning alls. Var ett tag sen han fick.

2011-02-16 @ 14:23:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Janika

Jag är inne och läser då och då :) Jag är inte så duktig på att kommentera bara ;)

2011-02-16 @ 16:00:42
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0