Måndag 20110207

Då va de måndag igen då.. Tiden går fort.. för fort..
Och med måndag så betyder de Familjen Annorlunda =) De gillar vi.. De är väldigt bra de programmet..

Kl är bara 1 på eftermiddagen.. känns som vi vart vakna längre men gick upp vid 10..
Så har bara gett Flisan Semper och sen har hon sovit i 20 minuter och jag kollat Hem till Gården.. Nu sitter hon i mitt knä och leker medans jag skriver här.. Väldigt kul att sparka med benen =)

Idag blir de hemma gjorda fiskpinnar och potatis till middag..
Imorn ska min lilla docka nog få spruta.. då hon inte gått upp så mycke i vikt sist så fick hon junte sprutan hon skulle ha.. så hoppas på bättre resultat denna gången.. fast spruta är ju aldrig kul men vill att hon ska gå upp i vikt..

Så imorn blir de att ställa kl.. Eftersom vi ska va där vid 11 och hon vaknar runt 10 så ska hon äta så ska vi göra oss i ordning och så måste jag köra ut bilen och lite så.. Så imorn få de bli tidigt..

Snart blir Flisan 4 månader.. Och funderade på för ett tag sen att börja med smakportioner då.. men fick inte de för BVC för vi skulle vänta tills hon va typ 5 månader.. bara för hon är så liten och förtidig..

Ååhh vad jag hatar förtidig och liten............. De är de ända vi fått höra med henne framsteg. " Hon orkar inte amma för hon är ju så lite", "man får tänka på att hon är förtidigt född", och så vidare.. vi vet att hon är för tidig och att hon va väldigt liten.. inget vi behöver bli påminda om....*suck*

Nä nu tycker Flisan inte de är kul att sitta här längre.. Så får leka lite med henne ist =)

Ha de gött..

Jonas & Felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0