Måndag 20110214

Hhmm blir lite knäpp på att blogga från iphone.. Tryckte på spara igår innan jag skrivit klart så tänkte aha får slänga in de sista i ett nytt inlägg.. Då har de jag sparat inte en kommit med.. Så gårdagens inlägg är lite konstigt.. Men vi gjorde inte så mycke.. Josefin och Tommy va här till rätt sent och vi spelade ps3 typ hela dagen.. Idag har jag vart hos Pia och fikat! Synd att jag inte tänkte på att de va lov för hade ju kunnat ta med Johanna till Pia så hon kunde lekt med Moa och Jenny! Sen åkte jag och Flisan till Nossebro och handlare.. Sen hem och lagade köttfärs och risgratäng.. Ja de är ju alla hjärtans dag idag.. Men tycker inte de är så speciellt med de faktiskt!!! Behövs väl ingen speciell dag för att mysa till de och ge presenter?? Kan man ju göra när man vill.. Finns andra dagar som man vill va romantiskt och då är ja de då ist.. Jonas duschar nu.. Väntar på att Flisan ska vakna så vi kan bada! Eller så får jag bada själv.. Är sjukt trött oxå.. Somnar typ halv 4 =( va så jävla varmt och kunde inte komma till ro! Jonas och Flisa låg och sov jätte gott! Va inte så kul då Flusa vakna vid 9.. Hel timme tidigare än vanligt! Men va rätt pigg fram till typ 5.. Sen blev ögonen tunga och nu sitter jag och kämpar emot att somna! Imorn ska jag till psykologen! Är väldigt bra att dom fixar såna möten och man får prata om hur man tycker sjukhus tiden va! Eftersom mitt tryck va så högt minns jag inte alls mycke och med att prata om grejer man minns så kommer nya saker upp hela tiden =) Onsdag ska vi bara va hemma och torsdag är de första föräldrar gruppen när alla har fått barn! Jag hann ju bara gå på 1 innan Flisan kom.. Så ska bli kul att se vad dom andra fick och hur deras förlossningar va! Nä kika lite tv nu sen bada! Jonas & Felicia <3 Just de jag och Jonas firar 1 & 11 månader idag =) Och min stora syster fyller 28 idag =) GRATTIS igen =) Och om 1 månad idag så ska jag och Jonas göra en jätte kul grej..... Längtar massor ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

fira 2 år:) om en månad alltså:)

2011-02-15 @ 09:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0