Måndag 20110228

Ja månadens sista dag.. Nu har bloggandet släppat efter igen..

Men igår fanns de ingen tid alls att blogga =( Gick upp kl 6 för att hjälpa mamma med smörgåstårtor.. sen hem vila lite och göra sig i ordning för dopet.. Sen så självklart glömde jag tårtorna på morgonen så fick lämna dom vid 2 tiden..och självklart.. halvvägs till Vedum så kom jag på att vi glömt klänningen.. DOPKLÄNNINGEN.. tur jag va själv i bilen då Jonas åkte med Andrew.. f*n va jag svärde.. Så Jonas fick släppa av oss vid kyrkan..som jag trodde vi va först till.. men ikke.. stod fullt med folk.. så vart lite stressad..
Men Jonas hämta klänningen och allt kunde börja när de skulle*pust*

Sen bar de av till Vedum(Glömde skriva att vi åkte till Vedum vid 2 för att lämna tårtorna och sen tillbaka till Eling för dop) och åt smörgåstårta, öppna paket och sen fika med kaffe,tårta och saft =)
Mysigt..
Ska få upp lite bildet på dopet här sen när min syster har lagt in dom i datorn då hon tog kort för hennes kamera är bättre ;)

Så är sjukt trött idag..

Sitter och väntar på att Pia och mamma ska komma =) Pia ska hämta sina ljus från ljuspartyt..
Alltid lika kul när hon kommer =) Även när mamma kommer ;)

Jaja ska la ta Flisan och nu plocka lite..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: PIXXIE

Oooowja helgen var bra :D fest fredag å lungt lördag :D Blev smörgårtårtorna bra ? :))

2011-03-01 @ 15:05:59
URL: http://pixxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0