Onsdag 20110202

Då va dagen här =) Solen lyser och de ser hur skönt ut som helst ute =) Dock har jag huvudvärk så får se om jag går ut en sväng.. hade ju vart skönt iof.
Då kanske den försvinner.. kan nog va att jag sovit för mycke(?).. Felicia har börjat sova ännu längre om dagarna nu.. eller morgonen.. så nu vaknar hon mellan9 - halv 10..

Har nyss gett henne frukost.. eller ja nyss och nyss.. vid halv 10 ungefär. Så har lagt henne i vagnen för att sova men verkar som hon inte vill detta.. hon va rätt trött när jag la ner henne.

Igår vart de inte mycke bloggande.. Hämtade ju Linnea vid halv 2 och så ville jag ju inte sitta här vid datorn när hon va här =p
Sen kom prästen vid 18 tiden.. lite skum va han.. Och så fika vi och prata om dopet och lite så.. sen skulle man välja psalmer.. och visa några man kunde ha.. så trodde vi bara skulle kolla titeln på låtarna.. men han börjar SJUNGA.. trodde jag skulle dö.. kunde inte titta på varken Linnea, Andrew eller Jonas.. Hade nog börjat asgarva då..
Tyckte han kunde förvarnat att han skulle sjunga.........
Men till slut åkte han och Therese hämta Linnea och Andrew åkte hem.. Så åt vi lite mat och kika tv sen la vi oss..
Så hände inte så mycke igår..

Idag händer ingenting.. ska försöka ligga på soffan så mycke de går så huvudvärken släpper. Sen självklart kolla Hem till Gården.. och mysa med Flisan =) Ska nog tvätta lite oxå.. måste plocka bort lite från maten igår.. åt riktig lyxmat igår oxå.. potatis och fiskbullar..
Idag vill jag nog ha kyckling så ska fråga Jonas om han kan handla sås på vägen hem..

Så ha de gött..
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Inställningar på blogg.se eller på min mobil. Herregud jag är verkligen sämst på teknik!!

2011-02-02 @ 11:39:23
URL: http://helloeliin.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Hahahah vilken prälle!! :)

2011-02-02 @ 14:28:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Hahah nääe va jobbigt att han börja sjunga, präster sjunger ju ofta så himla högt också haha.

2011-02-02 @ 18:57:43
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0