SMS-inlägg

img_2460 (MMS)

Oj bad seg jag vart med bloggen.. Men har helt enkelt inte haft tid..... Eller lust… Men får väl skriva lite nu då :) Ja i söndags så hämta vi Jossan och Tommy och skulle spela lite.. Så kom min stora syster Jessica + familj på besök och Jonas stora syster Linda + familj på besök.. Så vi va många här igår.. Men trevligt va de =) Idag så har vi vart hos psykologen.. Och de känns bra! Trodde de skulle va jobbigt men de är de inte.. Sen åkte vi till stan och handlade kläder till dopet.. Mamma köpte en så din klänning till Flisa som hon ska ha efter dopet!! Så vi va hemma runt 8 typ.. Och orkade inte laga mat så blev pizza Nä fan nu går ögonen i kors på mig.. Emma kommer imorn.. Ska bli kul =) men innan ska vi på BVC besök.. Älskar BVC besök för att se om min lilla flis har gött upp nåt.. Så skriver imorn eftermiddag igen ;) Ha de gött.. Natti.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0