Snodd av Elin =)

När vaknade du imorse?
Svar:
09,10

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Svar: Vad är kl?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej jag har itne ringt men min mamma har ringt mej och frågat när Pia skulle komma!

Vilket humör är du på?
Svar:
Känner mej bakis efter att ha haft så mycke igår ;)

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Svart mjukisar.. och vitt linne...

Har du ont någonstans?
Svar:
huvudet..

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Bara ett glas cola..

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Tror de va typ i sept innan jag fick havandeskap.. men minns inte..

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Tårtor tror jag.. eller om de va servetter..

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: Idag va de facebook


Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Snart kommer Pia och mamma så ska fika lite.. sen så ska vi nog till Trollhättan och byta en doppresent då Felicia fick två.. och mysa lite..

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Radio

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:Tjaa varför inte? Haha nä skoja bara.. de är upp till var och en men orkar mna läsa min vardag så why not? ;)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Väckte Felicia för att ge henne mat..

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Igår på dopet.. Tårtorna va nog de senaste..

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: Vet inte? Mat tror jag..


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Databordsbenet..

Vad tror du att klockan är?
Svar:
9:51.. kollade precis innan frågan kom  ;)

Vad borde du göra idag?
Svar:
Tvätta och plocka..

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Blir nog jeans och en govarm tröja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0