Söndag 20110205

Go kväll.. har inte hunnit skriva något alls idag.. har haft fullt upp.
Gick upp vid 9 och gav Flisan mat, sen myste vi lite och så kom Jonas upp så åkte vi till Vara och handlade lite..
Kom hem och gjorde bröddeg.. började göra degen men såg att saltet va slut så som tur va så kollade jag detta innan jag började så köpte salt när vi va i Vara.. Sen så städa jag lite så kom mamma och pappa och prata lite.. hämta lite grejer.. Sen så börja jag baka bullar och Jonas mat.. blev korvstroganoff till middag idag.. mums..

Åt lite mat medans degen jäste och nu har jag kvalat och smaksatt den =) Så nu står den på jäsning igen.. sen ska den in i ugnen..

Snart kommer Jonas kompis Andrew hit och dom ska spela ps3.
Jag får la sitta här eller om jag kollar lite när dom spelar..
Kan ju va kul de oxå.. Ska ta lite bilder sen på mina bullar =)

Just nu sover Flisan men hon ska ha mat strax så ska väcka henne..
Brukar inte få väcka henne men ibland så blir de så!

Jaja ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0