Söndag 20110213

Blä redan söndag.. hoppas dagen går sjukt sakta..
Vi har nyss gått upp.. Flisan väckte oss som vanligt lite i 10 med lite smågnäll.. Sen så låg hon en stund i sängen och vi myste lite =)
Nu sitter Jonas och leker med henne och jag sitter här ^^

Jossan och Tommy kommer på lite dumlekaka och kaffe och saft om en liten stund =)
Men innan ska vi nog ut och gå lilla familjen =)
Är otroligt fint ute.. Nu hade jag velat haft en kamera eller ja en riktigt systekamera så man kunde ta massa fina kort.. kanske skulle införskaffa mej en sån? =)

Vet inte vad vi ska ha för mat idag? Får kolla i frysen.. och idag får jag laga lite mer eftersom Jonas ska ha med sig till jobbet imorn =(

Funderar mycke på mitt jobb.. Hur ska jag göra om dom inte ändrar mitt schema? Då kommer jag inte kunna jobba.. vem ska ha Flisa på kvällarna? Eller ja kvällarnan går ju men eftersom jag gör mycke nätter så går de junte.. måste ju sova oxå..
Men ska ringa chefen på måndag så får vi se vad hon säger =)

Ska dickutera lite ikväll hur vi ska göra i sommar.. om han ska va pappa ledig i 60 och ha sina 5 v sen eller 4.. eller om han bara ska ha sina 4v och spara pappa dagarna och ta dom lite då och då.. Och om jag ska jobba några veckor i sommar..
Jaja sånt löser sig alltid =)

Nu ska jag kika fb och sen mysa..

Ha de gött..

Jonas & Felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0