Tisdag 20110201

Första februari idag då =)
Fast de är ingen fin dag.. grå och regning.. tråkig..

Har lagt ner Felicia i vagnen nu och väntar på att hon ska somna så jag kan duscha.. Sen ska jag sätta TV:n på inspelning sen ska vi åka och hämta söta Linnea ♥..

Undra vad man ska prata med prästen om? Hoppas han sköter snacket..

Min dag ser likadan ut som vanligt på morgonen.. förutom att idag så vakna Flisan vid 9 så vi gick upp halv 10..
Annars brukar hon vakna mellan 8 - halv 9.. Så de är skönt att hon sover så länge =)

Om de blir nån mer bebis så hoppas jag på att h*n är lika duktig med de ;)
Men de är ingen bebis än planerad =)

Nä ska se va mitt barn gör.. hon ligger och låter som en katt i vagnen, haha..

Ha de gött.

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0