Tisdag 20110208

Ja då grejas de lite för vi ska på BVC besök.. Har min lilla docka gått upp bra i vikt ska hon få spruta.. vilket inte är kul men bra tyvärr..
Så detta får bli ett kort inlägg..

Vet inte när jag ställde kl för att gå upp sist? Har nog inte gjort de sen hon föddes.. eller ja vi fick ju ställa kl på NEO men då skulle vi inte upp direkt.. va mest bara kom ihåg grej =)
Så de kändes konstigt att gå upp till ett alarm som ringde..

Nä jag mata Flisan förut så small de till som f*n i fönstret bakom oss.. och ser en svart skugga.. då flög en stor skata in i fönstret.. skit rädd vart jag och Flisan fick bauta ögon, haha.
Men den verka klara sig för den låg inte kvar närjag kikade förut..

Nä nu får jag ta på Flisan overollen och sätta fast henne och gå till bilen.. Inte långt att gå men några fotsteg måste jag ju ta =p

Jaja ha de gött..
Ska till mamma efteråt då Jossa ska va barnvakt i eftermiddag..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0