Tisdag 20110215

Idag blir våran going 4 månader =) ♥

Hua va trött jag är.. Flisan vakna vid 8 idag*gäspar* De är ju ändå 2 timmar före vanlig tid.. Så får nog börja lägga mej lite tidigare..
Har vart hos mamma och skrivit ut lite papper idag oxå =)

Och Jessica.. nja de händer lite annat då oxå ;)

Har 2 hemlisar som jag så gärna vill säga.. men kan inte ;) Ellerr ja dom kommer komma ut båda hemlisarna men inte riktigt än!

Idag händer inte så mycke.. ska sätta på en maskin med tvätt och sen diskmaskinen..
Sen lär jag nog däcka i soffan.. ska bada Flisa oxå.. Hon vakna ju så sent igår och orkade itne bada henne runt 10 =S Så jag fick bada själv ;)

Jaja skriver la mer sen.. ska lägga upp en bild som jag tog hos mamma förut ;)

Ha de gött.

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken sötnos

2011-02-18 @ 15:27:45
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0