Torsdag 20110210

Då va kl lite efter 2.. dan har gått fort fast vi va upp vid 9.. så idag va jag trött eftersom hon vakna en hel timme tidigare än vanligt ;)
Men men ska inte klaga.. Hon sover för bra min lilla docka!

Idag har vi inte gjort mycke alls.. hatar jävla snö.. trodde de fina skulle hålla i sig nu.. men icke =(
Så hoppas Jonas kör lignt hem frå Floda..
Har precis fixat diskmaskinen så nu håller den på och tvättar.. så blir de la att diska upp de som inte fick plats.. har ju en maskin från typ 1700-talet.. haha nä inte riktigt men den är väldigt gamal.. röd! Och de får typ inte plats något i den.. eller jo de får de så.. men tyo inga stora grejer eller så.. så de är lite synd!
Men men skadar inte att diska för hand heller ;)

Vet inte vad de blir för mat idag? Får se vad man hittar på!
Blir nog kyckling oxh ris.. m. cafe de paris sås!

Nu sover Flisan en liten stund.. har funderingar på att ställa upp resesängen i lilla hallen.. hon ligger ju i vagnen nu på dagen och sover.. bara för jag är lite löjlig och inte vill ha henne på övervåningen när jag är här nere.. för man hör så dåligt.. har ju en barnvakt så ska la få igång den men tycker hon är lite liten för att ligga så långt bort än ;) Kanske bara jag som är löjlig men de är så jag känner.. och vill inte att hon ska vänja sig vid att ligga i vagnen om dagen eftersom jag ska börja lägga henne där uppe när jag känner mej redo så är de bättre hon lär sig ligga i säng redan nu!
Så får bli att jag fixar detta sen =)

Jaja ha de så gott så skriver jag mer ikväll..

Jonas & Felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0