Torsdag 20110224

Ja då har kl blivit torsdag.. Och de är bara jag och dom äckliga mössen vakna =( fast just ju ser jag dom inte för ligger i sängen.. Men hoppas slippa se dom i sängen ;) Så Jonas ligger och snarkar på min vänstra sida och Felicia i sin säng på den högra sidan.. Blev korvkiosk mat idag ist =$ vi va så hungriga och maten jag skulle göra skulle ta sån tid! Men gjorde allt maten senare så Jonas fick med sig till jobbet =) Imorn vetti fan va de blir för mat? Men på fredag ska vi nog göra Jenna gjorda pizzor =) på hönökaka.. Lite fredags mat.. Lördag blir de hämta nyckel till församlingshemmet och senare duka.. Söndag så blir de upp tidigt och hjälpa mamma med maten och sen göra sig i ordning.. Är lite bervis inför dopet.. Är ju ändå nästan 50 pers som kommer.. Men blir sp med stor släkt.. Och på måndag blir de att pusta ut och va jätte trött =) så blir bog soffläge och Tre Kronor ;) som vanligt.. Nä ska läsa min bok nu.. Eller inte min men den tråkiga boken som jag hållt på med ett tag.. Ska beställa lite nya böcker på bolkrean =D Sov gott allihop.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0