10,30

Här igen..

Ja är lite trött just nu =( För låg och greja med mobilen i typ 2 timmar innan jag somna om.. och de va inte bra för Flisan vakna ju bara efter nån timme.. så får skylle mej själv.. men nu har hon ätit och sover lite =)

Men Therese och Linnea kanske skulle komma en sväng.. Linnea är hemma i Tumleberg och hälsar på så är alltid kul att dom kommer hit en snabbis då =D
Skulle åkt till Linnea några veckor nu men dagarna går så fort så glömmer man skicka så tänker man att imorn ska jag göra de.. och när klockan är natten så kommer man på att fan jag ska ju skicka till Linnea.

Men men hoppas dom kommer hit =) Therese skulle väcka Linnea nu och se när Niclas hämtar henne.

Idag händer itne så mycke. Jonas prata om att möblera i vardagsrummet.. men de är ju kul. Så får se om vi orkar mä de.
Va ska man äta idag då? Potatisbullar och bacon kanske? Fast hur kul fredags mat är de?!!! Inge kul alls.. Så Jonas får bestämma.....

Imorn kommer nog Jessica + familj hit och sen skulle nog Andrew komma och spela tvspel.. och va ska jag göra då? Sitta här säkert och greja med nåt. Men ibland är internet så tråkigt. Ibland har man redan gjort allt man brukar.

Jaja ska se om min lilla älskling sover =)
Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Min goa älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0