11,41

ja min bliggser lite konstig ut för den är under uppdatering ;)
Men den ska fixas ikväll ordentligt hoppas jag..

Nu ska jag kika på Hem till Gården så hörs om en stund igen..

Och tack för tipset =)

La Felicia i vagnen för att se hur hon reagera och hon somna efter en stund.. annars brukar vi somna henne  famnen och sen lägga ner henne.. men nu somna hon själv.
Så hoppas de fortsätter så.. och hoppas snön försvinner snart så man kan gå på vägen här så man slipper bli avprejad av lastbilar och skit som åker på dom små vägarna..

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh kul att det funka hoppas det fortsätter! Lilly somnade med alltid i famnen, men man sparaR både tid och och ork genom att få henne somna själv!

2011-01-18 @ 12:51:30
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Enligt min förlossningsjournal så var min moderkaka väldigt liten, så tror de beror på det. Gick ju på kontroller 2 ggr i veckan från v 33. Och gjorde ctg och kollade flödet i navelsträngen samt fostervattenmängden. Men det gick bra ändå tack o lov :)



Tråkigt att det ska vara sån amningshysteri, när dom ser att det inte funkar så får man ju ge flaska istället. Amning passar ju inte alla och funkar defenitivt inte för alla. Med William funkade inte alls så han fick flaska från start, medans med Linus har de funkat jätte bra, det är ju så olika.

2011-01-18 @ 14:38:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0