14,01

Fredag eftermiddag är här =)
Och jag har inte gjort så mycke.. åkte in till Vara och handlade mat till mitt lilla hjärta =)
Och köpte hem massa jäst så jag kan baka massa bröd =D

Nyss fått Felicia att somna oxå =) Hon äter den nya sorten baby semp jätte bra.. så nu är mamma stolt över sin lilla docka..

Jag är så sjukt glad för en sak =) Mer än så får ni inte ;)

Idag blir de biff och potatis till middag =)
Ska greja med disken snart oxå.. som jag skulle gjort för en stund sen.. men Felicia ville leka lite och sen äta så då måste mamma leka med henne ;)

Här kommer lite bilder på henne =)

Sover gott på bredden.. så här hittar jag henne varje morgon typ ♥
Massa goding♥

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0