14,31

Urcg vad jag har tråkigt.. har disk och tvätt och ta hand om men orkar inte ställa in disken i maskinen =(
Men har startat en maskin med tvätt som jag starx ska slänga in i torktummlaren.

Jag har länge känt att jag saknar något.. och vet nu va de är.. Min magen, haha.
Låter konstigt.. men min gravidmage.

Känner ju att jag inte fick gå hela tiden ut. Ena dagen tjockoch poff ena dagen hade jag en bebis i famnen och magen börja försvinna.. visst är jag absolut inte lessen att Flisan har kommit alltså utan de är de underbaraste jag har..
Men har ingen mage som tar i när jag böjer mej eller att man känner sig allmänt klumpig.
Jag kanske är en sån människa som ska va gravid än ;)
Fast de går inte Jonas med på =p
Inte jag heller iof.
Vill inte ha en massa barn.. högst 4 om de ska bli fler..

Men saknar den "lilla" magen en del.. Vet inte varför? Kan de va för att jag inte kände mej färdig med graviditeten?

Finns inte så mycke att göra åt de nu för barn ska vi inte ha än riktigt =)

Har nyss gett mitt lilla liv mat.. hon är så underbar.. kan titta på henne i timmar. Och krama och pussa. Då jag är lite förkyld så vågar jag inte pussa och greja för mycke i ansiktet.. hon är lite förkyld själv så är onödigt att hon ska bli mer förkyld.

Imorn ska vi till BVC. Spännande.. Då hon inte ätit så jätte bra efter jul. Men nu i några dagar verkar de som hon ätit upp de hon inte ätit då.. för hon har ätit runt 120ml varannan timme igår.. Och idag har hon ätit upp allt..
Så känns skönt..

Jaja ska kika till min lilla bebis nu och sen fixa tvätten. Så blir de la att fixa maten om en stund för Jonas kommer hem snart =D

Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Felicia på julafton♥     (klick bar)         Dagen efetr julafton i farmors knä♥
♥ (klick bar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0