15:35

Då va man här igen.. hade mamma och Josefin på en snabb visit för Jossan skulle hämta sin jacka. Alltid trevligt.. tyvärr hade mamma mat i bilen så vart inte så länge =(
Men får bli längre en annan gång.

Dagen har gått grymt sakta.. hade tänkt gå ut och gå men så skulle Felicia ha mat sen så blev de att mamma och Josan kom och nu börjar de bli mörk =( Men ska gå en sväng imorn om de inte regnar.. gör inget om de blåser eller ingen sol syns bara de inte regnar.. eller snöar.

Och idag är de handboll =) stackars Jonas.. han får stå ut med denna handboll.. men men de är ju bara 2,5 v per år så de får han stå ut med =)

Nu har Felicia deckat igen.. i babysittern(?) framför akvariet.. Inte så värst bra att sitta i den och sova men hon va rätt trött så de får la gå.

Ska in och handla sen när mitt hjärta kommit hem. Får se om han följer med eller om jag åker själv.. jag hoppas ju självklart att de nya modemet kommit men de har de la inte gjort.. men förstoringen har kommit på Felicia iaf =D Så ska hämta ut de..
Försökte förstora de jag har som profil bild men de va för låg upplösning på de stor de.. men har tagit alla med samma mobil och dom andra har gått att förstora så vart lite sur =(

Men men fuji har ju förstoringar för bara 29:-
Billigt =)

Nä ska försöka få lite gjort.. fixat tvätten iaf =D
Så ska strycka Felicias sängkläder hon fått av Jessica..
Är lite dumt med vårat täcke för vi har 200x200 och de finns inte den storleken nånstans =( Bara bautastora..
Så får tvätta vårat påslakan ofta ist =( så får jag köpa don lite större och sy om dom ist.

Så ha de gött så skriver jag efter handbollen tror jag =)
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Ja, han hade lågt blodsocker med så han fick sockerdropp, samt att han hade dubbelpuls ett tag. Sen ville dom väl se att han gick upp i vikt och klarade av att hålla värmen. =) Dom sa att när dom är så små så är dom ju oftast väldigt trötta.

2011-01-18 @ 15:59:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Va vägde hon ?

2011-01-18 @ 16:19:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0