16,12

Kan blir lite arg ibland......... eller rätt ofta.. Den länken jag lagt ut här är en som jag vet vem de är.. Sen har en kompis lagt ut den på fb men inte visste vem de är som gått bort.. men va fan gör de? man får väl fan lägga ut vilka länkar man vill??? Hon blev påhoppad direkt..
Och sen hade några andra skrivit vem de va och de kan väl tyckas att de ska inte skrivas ut förens anhöriga skrivit något.. men tjejen i fråga hade inte ens nämnt namn eller visste vem de va.....
Snart vågar man fan inte ens skriva att man plockat ur diskmaskinen =@

Vet inte varför inte de blev en länk att bara trycka på för de brukar de bli men inte nu...


http://nlt.se/startsidan/vara/1.1097068-20-aring-omkom-efter-krock


Man blir bara så åååhhhh... de är Nossebro i ett jävla nötskal...

Nu kommer snart Jonas hem =) då ska vi fortsätta städa.. jag har börjat få lite ordning i köket men dom trevliga däcken är lite i vägen än ;)

Men har fått tvättat lite nu iaf.. eller ja behövdes la inte så men dop kläningen skulle tvättas så lika bra att fortsätta =)
Men först ska vi äta.. är hungrig...

Nu har jag fått avreagera mej lite..

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: M I Z T Y - mamma till nadja.. <3

Tråkigt att det blir så :( sen att du visste vem tjejen var :( förstår att det känns jobbigt.. kram

2011-01-24 @ 22:59:11
URL: http://mizty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0