22:52

Hhmm så länge kunde jag hålla mig härifrån ;) Ligger i sängen och väntar på Jonas... Hehe de där kan misstolkas men han är nere och gör ordning vatten till termosen som vi ska ha inatt om Flisan vaknar. Så ist för att gå ner så värmer vi de innan, tar med flaska och vatten upp så slipper man gå ner i mörkret och skita på sig ;) mörkrädd som jag är =S Så jag och Flisa har redan lagt oss men hon är vaken än. Brukar ta 10 minuter innan hon somnar efter mobilen slutat låta =) Sen sover hon till typ 8-10 på morgonen. Hon vet nog att mamma är en morgon trött människa ;) Är så skönt att jag fick lärt mig hur man bloggar via iphone =) så man kan ligga här och blogga, åka bilen och blogga. Ja typ vart som helst =) Har börjar greja mycke med dopet nu oxå. Vet inte riktigt vad vi ska bju på men de kommer vi nog på.... Förslag någon? Skickat ut inbjudan oxå =) Nä nu kommer snart Jonas, hörde micron pipa där nere. Sov gott allihop =) natti Jonas & Felicia <3 Xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0