23:56

Får bli ett sista inlägg för idag =) fast kl hinner nog bli 27/1 =) nu ligger jag i sängen och väntar på Jonas.. Han skulle fixa frukosten till jobbet och Flisans vatten ifall hon vill ha mat inatt som aldrig händer... Så skulle han flytta på våran "köksö"(hans sommardäck) som stod mitt på köksgolvet.. Har gjort en brödsats(?) nu ikväll. Så nu ska dom stå på jäsning i 10-12 timmar i kylen innan dom ska in i ugnen... Super enkelt! Har aldrig gjort dom förut så får se va de smakar, men de va enkelt att göra! Efter dom gräddats i ugnen ska jag göra dumlekakor =) kan lägga ut recept imorn eller när jag hinner =) Nu är kl 00:01... Så nu är de en ny dag! Sov gott allihop.. De ska jag göra, super trött då Flisan vakna vid halv 8.. En hel timme tidigare ;) Natti på er! Jonas & Felicia <3 Xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0