Fredag 20110128

Urch idag är jag på dåligt humör =( Vet inte varför...
Hatar såna dagar...

Felicia ligger i sin vagn nu och ska sova lite.. fast hörde att hon nyss "pratade" lite så hon har inte somnat än.. Konstigt nog så vid denna tiden är de bara att lägga ner henne i vagnen så somnar hon efter en stund.. men mitt på dagen går de inte.. hon blir helt hysterisk..

Men vi bytte ju till Baby Semp igår och de verkar funka jätte bra =) Inte spytt en enda gång och äter upp allt.. Så får bli mer av den sorten ist..
Men då måste jag åka till affären och köpa mer.. men när jag är på dåligt humör så orkar jag inte köra bil.. så ska ringa mamma och fråga om hon vill komma på fika ;)
Eller de hade jag tänkt iaf för dumlekakorna behöver ätas upp...

Så ska jag ta hand om disken oxå från igår.. mest muggar för alla tog plasttallrikar =) Så de va ju bra de..

Tycker de är så jävla kallt här*bbrr* drar lite från väggarna.. eller golven är de de drar kallt ifrån rättare sagt..

Nä ska ringa mamma nu.

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0