Lördag 20110129

Ja då va morgonen här =) Natten har vart jätte bra =)
Flisan sover som vanligt hela natten =) Vakna till vid 08,22 då va hörde jag att hon låg och pratade.. Så Jonas gick upp och bytte blöja och gjorde mat till henne sen mös vi lite i sängen.. Är så kul att hon är mycke piggare sen vi bytte matsort..
Hon skrattar mycke mer och är mer med på saker och så..

Jonas är och hjälper pappa att tömma garaget i gamla huset. De måste bli gjort.. då jag inte är som jag ska i magen så stanna jag hemma.. skulle hjälpt Jossan va barnvakt idag.. Sen ska dom komma hit och äta lite.. hon och Tommy..
Eller ja Jonas och Tommy ska ha spelkväll så då blir de ju lite mat oxå =p
Blir karreskivor och hemma gjord potatisgratäng..

Ser ut som de är höst ute idag =( Ville gå ut och gå en sväng men ser inte lockande ut och sen vågar jag inte ifall magen blir kass under promenaden.. Kan de beror på att jag börjat äta mini-pe?
Någon som äter den sorten? Som minns hur de va första gången ni börja?
Tog första igår och efter några timmar så fick jag jätte ont i magen och mådde inte alls bra..

Ser föresten oxå att jag har många läsre om dagen.. Kul om ni skriver vilka ni är =)
Alltid lika kul att veta ;)

Flisan ligger och sover nu. Hon somna i min famn förut.. tycker de är så mysigt när hon gör de =)
Hade kunnat ha henne i min famn hela tiden när hon sov nu men så fick jag ont i magen så fick lägga ner henne =(

Nä ska kika lite fb nu.
Ha de gött.

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0