Måndag 20110103

Då va de måndag igen då. Vardagen har gått till sitt vanliga ja igen. Jag och Flisan är själva om dagarna och Jonas är på jobbet. Men de är la skönt oxå så man inte är hemma jämt. Idag ska man bara tvätta och fixa disken. Och maten förstås. Idag blir de snitzel och klytisar. Får nog säga att jag blev nöjd med min potatisgratäng. Hade i vispgrädde oxå och de blev en helt annan smak. Så de ska jag fortsätta med =) Ligger och kollar på Svanprinsessan 2-3 nu. Men tvåan va la sådär och trean är lite bättre än tvåan. Men de är inte samma röster som i ettan och tvåan =( men ettan är ju klart bäst. Får kika klart nu sen äta lite frukost. Ha de gött. Jonas & Felicia <3 Xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0