Måndag 20110124

Måndag igen då.. idag ska vi STÄDA....... kan behövas här.. har inte hunnitmed något i helgen?
Visst va vi hemma runt halv 9 i lördags kväll men då va vi så trötta och igår va vi hemma runt 5 men så börja handbollen och jag mådde illa..
Så blev inget då heller.. Eller ja Jonas flyttade ju på hyllan som skulle flyttas..

Men de står 4 däck??? i köket mitt på golvet och dom är bara "lite" i vägen.. de står en torktumlare?? i hallen så man får knö sig förbi.. den står oxå bara"lite" i vägen..
Men de ska flyttas på idag.

Men först så ska jag göra mina dagliga sysslor på datorn och sen kika Hem till Gården..
Felicia sover nu..

Och folk har börjat ringa om dopet =) kul.

Ringde förlossningen idag och ville ha min förlossnings journal men så får man skicka in ett brev om att jag vill ha den.. sen ringde jag NEO och då skulle dom skicka hem ett papper som jag ska fylla i om att jag vill ha den.. sen kostar de pengar att få hem den.. seriöst!!!

Jaja ska kika klart här nu.
Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: M I Z T Y - Mamma till Nadja.. <3

Tack vad snäll du e, din blogg är oxå fin.. =D

Ja min dotter har fått magsjuka, jag har klarat mig än sålänge som tur är.. peppar peppar



Ser att du ska städa idag, alltid lika tråkigt men ett måste och kul när det e fint sen.. =D

Bara att lyssna på musik och sjunga å försöka ha roligt fastän man städar haha

2011-01-24 @ 11:38:45
URL: http://mizty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0