Mitt 2010...

Januari: Flytta från Nossebro till Vara med Jonas. Fick hem Majsan och Stina. Mamma fyllde 47. Va på mammografi för några knölar i bröstet. En vänn till familjen gick bort. Januari va en rätt så lugn och inte så händelserik.

Februari: Jessica fyllde 28. Börja kika efter en annan bil. Fick veta att jag fått den fasta tjänsten jag hade sökt. En annan vänn till familjen gick bort. De hände inte så mycke i februari heller. Jonas börja jobba borta på veckorna. Boka resa till Bulgarien.

Mars: Började planera om man skulle ta med Jessica och barnen upp till farmor och farfar på deras lov i april. Började på min fasta anställning. Snön började försvinna. Linda fick lilla William. Köpte ny bil. Blev jag och Josefin som åkte till farmor i slutet av mars. Mådde sjukt illa..

April: Pappa och Jonas pappa fyllde 51. Kom hem från farmor. Gjorde gtest som visa +. Mycke tankar. Konstiga tankar. Jonas åkte till Norge och jobba i några dagar. MVC för lite första kontroll pga min PCO.

Maj: Inskrivning på MVC. Jobba.. hände inte mycke nu heller.. Börja leta annat boende. Jörgen fyllde 29. Lenita fyllde 29. Robin fyllde 6.

Juni: Jonas fyllde 21. Flyttade från Vara till Eling. Semester och midsommarfirande Hafstens camping. Börja jobba igen. Jonas semester. Amanda fyllde 5.

Juli: Josefin fyllde 18. Jonas semester tog slut. Jonas fick vara hemma och jobba =D Blev tjockare och tjockare. MVC besök. Lyssnade på bebisen första gången =) Va på ultraljud och fick se vårat underverk. Och inga ord behövdes. Va så magiskt.. Mysigt. Hade kalas för Jonas. Carina fyllde 53 och Linda 31. Carina och Roger hade grillfest.

Augusti: Jag fyllde 25 och Johanna 7. Åkte till Bulgarien i 1 vecka. Massa sol och bad. MVC besök och lyssna igen på lilla hjärtat. Filip fyllde 8.

September: Kom hem från Bulgarien. Benders hade 50-års fest som vi va på. Jobbade till 23 september sen vart de havandeskapspenning.

Oktober: Gick hemma och greja.. sov mycke. Blev tjockare och vanliga MVC besök gjordes. Hade plast party. 13 oktober blev man inskickad till NÄL för hade blodtryck 180/110. 15 oktober blev man inkörd på operation för akutkejsarsnitt. Felicia kom till världen 12,30. Blev liggandes på Neonatalen i 1 månad och 3 dagar. Jobbig månad. Snön kom för denna vintern.

November: Skulle haft BF. Blev utskrivna den 18 november. Äntligen fick vi va en liten familj. Denna månaden hände inte så mycke eftersom vi låg inne. Felicia blev 1 månad. Mamma, pappa och Josefin flyttade till Tråvad.

December: Årets sista månad. Julklappsköp och julstjärnor och tomtar hoppade upp i fönstrena. Fira jul hos mamma och pappa och juldagen hos Carina och Roger. Felicia blev 2 månader. Jesper fyllde 6 och Jennifer 3. Johan fyllde 28. Beställde och fick hem min Iphone. Haft körtkort i 1 år.

Har glömt massa födelsedagar men för att inte göra bort mej och skriva fel så skriver jag bara dom jag kommer ihåg ;) Men har säkert skrivit några fel ändå =) Detta året har de hänt mycke men samtidigt inte mycke alls.. Man blev mamma för första gången. Blev gravid m.m. Ett händelserikt år.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag fyllde 27 i feb 2010;)

2011-01-01 @ 16:25:17
Postat av: Elin

Ja, det är verkligen jättekul när de börjar äta ngt annat:) i morgon blir det potatis och palsternacka :) gott nytt år på dig :)

2011-01-01 @ 23:36:28
URL: http://helloeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0