Snodde en lista i brist på annat att göra.

Mina favoriter


Glass: BG vanling med krossad choklad. Daim.
Musik: Finns mycke bra.
Färg: Svart, blå.
Film: Löjlig som jag är så är de Svanprinsessan.
Språk: Svenska, lite grekiska och lite engelska.
Länder: Spanien - Mallorca, Grekland -Sakynthoz ( har vart i Bulgarien men inget ställe jag åker tillbaka till så är ingen favorit)
Städer: Göteborg!
Skolämne: Omvårdnasämnena
Mat: Fisk
Sport: handboll(långtar till 13 januari)
Såpa: Big brother
Tv Program: Hem Till Gården.
Efterrätt: jordgubbar och grädde.
Band: hmm, svåårt!
Idol: Mamma
Klädesplagg: Mjukisar ;).
Affär: Gina Trico, (har direkt ingen) Köper där jag hittar.
Kex: Degistive
Chips: Pepparchips eller sourecreme(?)
Läsk: Cola och julmust.
Drink: Dumle Shake.
Bil: hhmm har ingen direkt favvo bil.
Modell: Bra fråga..

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Allt som jag inte förstår ;)
Skolämne: Bild
Mat: Lever,blodpudding. Ja ska jag fortsätta så lär de bli massor. Kräsen AB.
Affär: Där jag inte hittar några kläder.
Artist: Håkan hellström, lars W.
Tv Program: Kom i form med Anna Anka och lite mer programm.
Filmer: Hatar väl ingen film direkt men ser itne filmer med Leonardo Di Caprio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0