Söndag 20110102

Va konstigt de va att skriva 2011.. man fick änna tänka till innan..

Och får be min syster om ursäckt... hon fyllde ju 27 inte 28 ;) Så har s'kert skrivit fel på många för jag tänkte på de året som kom när jag skrev på en del ;)

Jaja igår så va Josefin och Tommy här till typ 11 på kvällen. Blev pizza och film.
Paranomal Activity 1-2 som va sådär. Har hört att dom är hur hemska som helst och ingen vågar sova efter.. Men jag tyckte inte alls dom va äckliga.. och jag är jävligt mörkrädd och vågar inte se såna filmer när de är mörkt. Men tyckte inte alls dom va läskiga..
Och så kolla vi på Preditors.. Fortsättningen på Alien vs Preditors som vi kolla på på nyårsafton. Visste inte ens att den släppts eller att de skulle komma ut.
Men den va la bra.. bättre än Paranomal Activity iaf.

På kvällen på nyår så blev de lite spel och lite dricka.. Jag drack bara 2 cider för hade ju Felicia hemma så ville inte dricka massor. Sen lite raket skjutning vid tolvslaget. Va kul..
Och så åt vi Mexicansk Lasagne vid 6 på kvällen. Och marängswich(?) som efterrätt =)

Idag ska vi bara ta de lugnt då jag är dunderförkyld och ont i halsen. Nu kan jag prata iaf. De kunde jag inte imorses.
Jonas sitter och matar Felicia.. eller hon har nog ätit färdigt nu men dom sitter och myser =)
Är så underbart att se dom ihop. Hur han leker och myser med henne ♥

Nä kanske ska ta och plocka in i diskmaskinen efter glass ätningen igår. Sen sätta mej och mysa med dom =)
Blir kotletter och hemma gjord potatisgratäng till middag idag hade jag tänk =)
Och så sa vi eller bara Jonas in till Vara och köpa bröd och lite så så han får med sig frukost till jobbet imorn. Och middag. Men tror jag tog upp 4a kotletter så han kan få med sig där.

En sak stör mig.. och de är att jag inte kan skriva blogg på min Iphone =(
Jag kunde de på min inte alls hightech SonyEricsson Zylo. Men sen att man inte kan göra de på en telefon som Iphone är ju konstigt.. de är ju ändå en liten "data".. Så där får den ett stort minus.. sen att de är så krångligt att lägga in en låt som man vill ha som ringsignal =S
Så har inte gjort de för varför krågla till de????
Jaja nä nu har jag avreaderat mej lite på min Iphone som jag tycker så mycke om =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Louise

jag vet att om du skriver in ditt mobilnummer på inställningarna någonstans ska man kunna mms blogga iaf :) vet inte hur det funkar, vet ´bara att man kan göra de.. funderar på att fixa det själv nämligen, för jag blir också tokig på att det inte går att blogga ifrån iphonen.. kan bara skriva en rubrik men de går ju lixom inte klicka så man skriver något :(

2011-01-02 @ 15:23:01
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0