Söndag 20110109

Förlåt att jag är sjukt seg på att uppdatera men internet funkar fortfarande inte =( sjukt tråkigt.... Men har bytt till telia nu så får se när de hoppar igång igen. I helgen har vi bara tagit de lugnt. Vart hemma..... Är sjukt konstigt att skriva på gamla telefonen. Då inte iphonen funkar utan internet så kan jag inte blogga därifrån. Så får göra de från min gamla telefon. I fredags va vi ju och tog kort som sagt och på tisdag kommer dom på nätet så får åka till mamma då om de inte hoppat igång här. Lilla Flisa har ätit lite bättre men inte idag =(... Men är la så vissa dagar. Hoppas hon kommit upp i "rätt" vikt på tisdag. Va ju ingen fara sist vi va får så men nu hade hon planat ut istället för att gå upp.. Just nu sitter jag och kollar när Jonas spelar ps3. Men ska nog sy klart mammas duk. De är inte alls mycket kvar. Sen ska jag börja på Flisans födseltavla. Jaja får la börja med de nu. Är lite segt att logga in via mobilen.. Tar sån tid men ska försöka göra oftare tills nätet hoppat igång =) så ha de gött så länge. Jonas & Felicia <3 xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0