Tisdag 20110118

God morgon.. eller ja de är la mer förmiddag nu ;)

Hade en trött liten dam idag så hon vakna inte förens halv 9 tror jag.. men tycker inte riktigt om att hon sover så länge.. eller ja de lät dumt för sova är skönt.. Men hon åt runt 11 igår kväll så de blir så himla många timmar emellan =( Och då ökar hon säkert inte i vikt som hon ska.. men de är väldigt sällan de går så lång tid. De är bara ibland.

Men nu va de la för vi vapå plastparty igår och alla skulle hålla och mysa så hon va rätt trött =)

Idag ska vi bara städa här =) Eller ja vi ska la laga mat och kika tv med.. kan ju inte missa Hem till Gården. Och sen MÅSTE jag ta tag i tvätt högen som vill bli ihop vikt..
De är ju sååå tråkigt att vika tvätt.

Försöker ändra min bligg oxå men jag är ju inte för bra på att greja med bloggen kan jag ju säga =S
Hade vart roligt om man kunde och fattade hur man gör..
Men men får ha den jag har nu till Jessica kan hjälpa mej..

Funderar på att göra lite mer vanor för Felicia nu när hon är vaken lite mer.. Hon är ju vaken nästan hela dagar nu.
Så ska försöka börja med att vila middag och en gång på eftermiddagen.. men hur gör man då? Om hon inte är trött kanjag ju inte tvinga henne att sova? Hur gjorde ni när ni börja med sova vanor?

Snart ska hon la börja med lite smakportioner oxå. Ska bli kul =) Så då måste vi ju till IKEA för att köpa en matstol till henne ;)

Nä ska kika lite fb nu sen kanske städa lite då.

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥
Nybadad i söndags ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är smidigt att skapa sov vanor

Med hjälp av promenader, lägg henne i vagnen så ska du se att hon somnar! Lilly sover tre gånger på dagen, sen är

Hon vaken efter 4 till sovning vid 19.30.

2011-01-18 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0